Thursday, January 22, 2009


Hari ni bos tak de...+ aku mmg tak de mood nak kijer..
So dari pagi tadi aku dok YM manjang dengan member aku..Keq Bagus..
kira qada semalam nye session la kot...dah semalam aku puasa YM..
almaklom la IM nak kena banned kat opis aku nih..

Tadi baru hantar yaya gie skola...she is so cute as her usual look..
I will never get tired whenever i was with her and Ariff..
both of them makes time fly so fast....kalau boleh aku nak enjoy the remaining of my life being with people i love..i wanna cherish every single minute being around them..
kehilangan adalah satu yang memedihkan...sukar untuk kita hadapi...
sukar untuk kita terima..kehilngan buat kite merenung kembali bahawa ...hanya Allah yang berhak ke atas makhluknya...but well..life goes on...



No comments:

Post a Comment