Sunday, April 12, 2009


Hari ni hari yang paling bahgia dalam hidup aku after entah bape kurun aku dok berduka nestapa. Actually memang sejak kebelakangan ni aku sentiasa depressed... kecelaruan minda..dats best describe my sickness...cannot sleep cannot breath cannot think..
But Papa really keep me together from falling apart...dia buat hati aku tenang bila dia ada dekat dgn aku. bila dia genggam tangan aku...aku dapat rasakan seluruh kasih sayangnya meresap ke jiwa aku. bila dia dakap tubuh ku, aku rasa kan diriku melayang, fikiran ku kosong, dan bahagia itu milik ku. bila dia kucup bibir ku, buat jiwa ku bergetar dan mahu seluruh hidup ku hanya untuknya.bila dia kucup keningku, aku pasti aku diciptakan untuknya dan dia adalah untuk ku. Syukur aku pada tuhan kerna telah menemukan aku dgn lelaki yang bisa buat aku bahgia.
Pa, akan aku bahgiakan hidupmu seperti mana yang kau impikan.
I will be, all that you want And get myself together Cause you keep me from falling apart All my life, I'll be with you forever To get you through the day And make everything okay

Hari ini adalah kenangan yang terindah, so sweet dpt jalan holding hands dengan pa..and kiss and hug dalam hujan and spend the whole day dgn pa dan aku harap...dialah cintaku untuk selamanya...

No comments:

Post a Comment